Weer even op Nederlandse bodem.... - Reisverslag uit Swifterbant, Nederland van Jacquelien Langenberg - WaarBenJij.nu Weer even op Nederlandse bodem.... - Reisverslag uit Swifterbant, Nederland van Jacquelien Langenberg - WaarBenJij.nu

Weer even op Nederlandse bodem....

Door: Jacquelien

Blijf op de hoogte en volg Jacquelien

31 Juli 2006 | Nederland, Swifterbant

Beste Lezers,

En het werd stil aan de overkant.....

Inmiddels ben ik alweer enkele dagen thuis voor een korte vakantie in eigen land, maar ben ik vooralsnog niet in de gelegenheid geweest om te schrijven over graslanden, poldermodellen en verwoeste rodondenderonknoppen ter hoogte van Swifterbant.
Helaas, deze woestwilde avonturen zullen nog enige tijd uitblijven ben ik bang, nu rust ik uit en geniet van alle Hollandse lekkernijen. Bij terugkomst in Beijing volgen vast meer verhalen over mijn avonturen in Nederland...

Maar niet getreurd ik heb nog wel spannende verhalen en gekke foto's over/van Beijing.
Ik verblijf tijdelijk op de Ranonkelstraat 17 te Swifterbant.
En ik verwacht binnenkort ook hordes mensen over de vloer, zodat ik met al mijn trouwe He Meishi-volgers weer eens in persoon kan bijkletsen.

Gelieve wel even te bellen van te voren of stuur even een mailtje naar jacquelien_l@hotmail.com!!


Tot gauw!

Veel liefs,
Jacquelien

  • 31 Juli 2006 - 16:00

    DENNIS:

    ik heb de woensdag al gereserveerd beste mensen!

  • 04 Augustus 2006 - 16:19

    Samuel Kwee:

    Beste Jacquelin,
    Ik zou graag met je willen chatten en babelen over jouw ervaring in China. Tot hooren, Samuel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacquelien

Ik studeer een jaar Mandarijn (de nationale taal van China) aan de Universiteit van Beijing. Verder gooi ik me in het diepe betreft de Chinese cultuur en alle andere gewoontes die ze er hier op na houden!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 30605

Voorgaande reizen:

09 Juni 2007 - 25 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: