Mijn eerste reis - Reisverslagen van Jacquelien Langenberg - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Jacquelien Langenberg - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ik studeer een jaar Mandarijn (de nationale taal van China) aan de Universiteit van Beijing. Verder gooi ik me in het diepe betreft de Chinese cultuur en alle andere gewoontes die ze er hier op na houden!

Recente Reisverslagen:

16 April 2007

Het Chinese leven is wel leuk!

11 April 2007

Dalmajacq

08 April 2007

Vrolijk Pasen!!

05 April 2007

Care about my WellBeijing

27 Maart 2007

Saving Levi - Left to Die...Destined to Live
Jacquelien

Ik studeer een jaar Mandarijn (de nationale taal van China) aan de Universiteit van Beijing. Verder gooi ik me in het diepe betreft de Chinese cultuur en alle andere gewoontes die ze er hier op na houden!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 30554

Voorgaande reizen:

09 Juni 2007 - 25 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: