Weer voor even in NL - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jacquelien Langenberg - WaarBenJij.nu Weer voor even in NL - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jacquelien Langenberg - WaarBenJij.nu

Weer voor even in NL

Door: Jacquelien Langenberg

Blijf op de hoogte en volg Jacquelien

14 December 2006 | Nederland, Amsterdam

Hallo lieve mensen,

Ik wilde jullie even laten weten dat ik weer met mijn beide beentjes in het land van 0031 sta en het gezellig zou vinden om met jullie 'in person' bij te kletsen.

Bel me gerust op 0641702936 of wip even langs in Swiftercity!

Veel liefs,
Jacquelien

  • 14 December 2006 - 14:07

    Linh:

    Jee, weer veilig geland dus. Tot volgende week donderdag :)

  • 14 December 2006 - 21:53

    Lydia:

    Hey hey.
    Dus ik zie je donderdag? Gezellie! tot dan he.

    ps. wil je me nog ff terug mailen over het weeshuis?

    Groetjes van moi

  • 15 December 2006 - 21:00

    Hoi Jaquelien:


    prettige kerstdagen en een heel goed karaktervol 2007! geniet even, van het heerlijke hollands leven. we blijven je belevenissen volgen. groet Anke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacquelien

Ik studeer een jaar Mandarijn (de nationale taal van China) aan de Universiteit van Beijing. Verder gooi ik me in het diepe betreft de Chinese cultuur en alle andere gewoontes die ze er hier op na houden!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 30608

Voorgaande reizen:

09 Juni 2007 - 25 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: