Terug naar Chinatown!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jacquelien Langenberg - WaarBenJij.nu Terug naar Chinatown!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jacquelien Langenberg - WaarBenJij.nu

Terug naar Chinatown!!

Door: Jacquelien Langenberg

Blijf op de hoogte en volg Jacquelien

17 Maart 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo lieve lezers,

Na drie maanden in NL te hebben vertoefd, ga ik er weer vandoor. Aanstaande maandag vertrekt mijn vliegmasjien namelijk weer naar het Chinese land, alwaar ik een gelukkige tweetal maanden in mijn favoriete landje mag gaan meemaken, en word ik weer heel even He Meishi! Mag weer gewoon de verkeersregels aan mijn laars lappen, roggelen, boeren na het eten, voetmassages krijgen, baijiu drinken, etc etc!

Altijd weer reuze spannend en interessant, want geen dag is hetzelfde in China. Ik zal daarom deze website aanhouden om mijn belevenissen op kwijt te kunnen.

Ik hoop jullie allemaal, half juni, in blakende gezondheid en vol van geluk weder te zien! "Pengyou, nimen hao!"

Heel veel liefs, en een dikke kus,
Jacquelien

He Meishi
YiGou GongJian
16, Baiziwan road, Building 6 Appartment 1007
100022 Beijing, China
0086 139010307350

(Voor degenen die weer post willen sturen, stuur me een mail dan stuur ik je het Chinese adres, anders is de kans dat het aankomt zeer klein!!)

• 19 Maart 2007 - 12:37

Françoise:

Hallo Jacquelien,

Jammer dat het er niet van gekomen is elkaar te zien. Volgende keer als je terugbent? Voor nu veel plezier in China!

• 20 Maart 2007 - 09:18

Hans:

Hoi Jacq.
    Je bent er al weer vandoor ja zo gaat dat moet ik nou naar china komen om te eten haha.
    Oke Jacq veel plezier in China.